بيراهه


محفل دل شكسته ها

یــک دنيا دلتنــــــــــــــــــــگی !!!


 

 

چرا به بیراهه میروم ، دلم گرفته

دل من خسته و تنهاست ، کسی میشوند فریاد مرا ،

به دنبال آشیانه میروم ، آشیانه من کجاست ،

نه عزیزم اینجا سرزمین غمهاست



نظرات شما عزیزان:

دست نوشته های یه دختر تنها
ساعت11:05---2 مهر 1391
سلام .از اینکه به وب من سر زدی ممنون.ولی منظورتو از اینکه گفتی خودمو درگیر مسائل پیش وپا افتاده می کنم متوجه نشدم .در هر صورت بعضی چیزا برای ادما خیلی مهمه شاید برای عده ای نباشه این بخاطر اختلاف سلیقه بین ادماس .وب قشنگی داری موفق باشی

پاسخ: منظورم اينه كه هيچ وقت غرورت رو به خاطر كسي نشكون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 1 مهر 1391برچسب:,ساعت 12:59 توسط محمد تیام| |


Power By: LoxBlog.Com