تنهائي


محفل دل شكسته ها

یــک دنيا دلتنــــــــــــــــــــگی !!!


روزگاری در گوشه ای از دفترم نوشته بودم..

تنهائی را دوست دارم چون نیست بی وفا .

تنهائی را دوست دارم چون تجربه اش کرده ام

تنهائی رادوست دارم چون عشق دروغین درآن نیست.


تنهائی را دوست دارم چون خدا هم تنهاست.

تنهائی رادوست دارم چون در خلوت و تنهائیم در انتظار

خواهم گریست وهیچ کس اشکهایم را نمیبیند.

اما از روزی که تو را دیدم نوشتم. . .

از تنهائی بیزارم چون تنهائی یاد

 آور لحظات تلخ بی تو مردنم است .




نظرات شما عزیزان:

ghazaleh
ساعت12:31---21 شهريور 1391
salam khoofi? vebet kheili ghashang bood khoshal misham be man ham sar bezani

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 20 شهريور 1391برچسب:,ساعت 13:33 توسط محمد تیام| |


Power By: LoxBlog.Com